Reklamacje i zwroty

1. Podstawą reklamacji jest paragon lub oryginał faktury VAT
2. Reklamacje należy składać elektronicznie lub w formie pisemnej na adres sprzedającego
3. Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych od momentu złożenia takowej przez Kupującego
4. O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną
5. W przypadku odesłania paczki  Pocztą Polską lub inną firmą koszt wysyłki pokrywa Kupujący a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu kosztów przesyłki zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej.
6. Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (na podstawie przepisów prawa), bez podania przyczyny, w terminie do 10 dni od otrzymania towaru.
7. Aby transakcja została unieważniona Kupujący jest zobowiązany dostarczyć pisemne oświadczenie o „odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”, na adres e-mailowy sprzedającego